Poštovani kupci,

Želimo da znate, da nastojimo da za Vaš novac dobijete maksimum iz odnosa cene i kvaliteta, te da budete zadovoljni Vašim izborom. Veoma pažljivo biramo naš asortiman i budno pratimo pouzdanost i kvalitet robe koju prodajemo. Pratimo i kvalitet pružanja naših usluga i konstantno se unapređujemo.

I pored toga, ponekad ipak dođe do grešaka i reklamacija. U tom slučaju, molimo Vas da nam se obratite, opišete Vaš problem sa robom ili uslugama i pružite nam mogućnost da sve navedeno rešimo i ispravimo.

U svakom slučaju, ništa se ne brinite, jer je nama, kao kompaniji, u primarnom interesu da Vam otklonimo svaku nesaobraznost i rešimo sve jedan problem i nezadovoljstvo.
Znajte da je Vaše zadovoljstvo naša najvažnija misija.

ŠTA MOGU DA REKLAMIRAM?

Ukoliko se utvrdi nedostatak na kupljenim proizvodima, uočite oštećenje na isporučenoj robi, uočite da nedostaje sadržaj delova iz paketa, primetite pogrešno obračunatu cenu ili se pojavi bilo kakav drugi problem sa proizvodima ili izvršenim uslugama, odnosno, ukoliko se desi nesaobraznost robe i/ili usluga u odnosu na ugovor, budite slobodni da nas kontaktirate.

NA KOJI NAČIN DA IZJAVIM REKLAMACIJU?

Reklamaciju nam možete izjaviti usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, možete nas pozvati telefonom, kontaktirati nas pisanim putem, poslati nam elektronsku poštu na e mail: reklamacije@vitorogpromet.rs, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.).

Možete nam se obratiti i popunjavanjem formulara za izjavu reklamacije ovde na našem sajtu.

Bez obzira na koji način ste nam se obratili i izjavili reklamaciju, naša Služba reklamacija će Vam odgovoriti i kontaktirati Vas u najkraćem mogućem roku.

Opširnije o reklamacijama pročitajte u okviru „Opštih uslova poslovanja Vitorog-Promet doo Novi Sad“ u delu „8. Reklamacije.“

ZAŠTO JE VAŽNO DA SAČUVATE VAŠ RAČUN?

U slučaju povrata novca ili zamene robe koja nije iste vrste i vrednosti neohodno je dostaviti originalni fiskalni račun, zato Vas molimo da sačuvate vaš račun. U slučaju gubitka fiskalnog računa potrošač može da izjavi reklamaciju uz pomoć drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.).

FORMULAR ZA REKLAMACIJU


    Prijavite se na newsletter i saznajte o najnovijim ponudama i popustima

    Ova forma služi za prikupljanje email adrese, preko kojih ćemo vam slati informacije o našim ponudama. Za više informacija pročitajte našu politiku privatnosti.