Prodajna mreža

5 malih saveta za bolji san

Svakog prvog petka pred zvanični početak proleća ljubitelji dobrog sna slave Svetski dan spavanja.Kako biste sebi na ovaj i svaki drugi dan obezbedili dobar san, probajte da se pridržavate sledećih pravila.

Optimalna temperatura prostorije u kojoj spavate je 18 stepeni.

Pokušajte da datu prostoriju ne pregrejete, ali da u njoj ne bude ni prehladno kako bi se spavanje odvijalo nesmetano. U toku sna temperatura tela opada i potrebno je da u skadu sa tim temperatura spavaće sobe noću bude niža u odnosu na njenu temperaturu u toku dana.

Biljka u spavaćoj sobi? Da!

Postoji verovanje da u spaćoj sobi nema mesta za biljke jer one noću troše kiseonik. Međutim, vrste kao što su aloe vera koja noću ispušta kiseonik ili, pak, dracena koja upija toksine su i više nego poželjne.

Jastuk i dušek na kojem spavate su važniji nego što mislite.

To su mesta pogodna za sakupljanje alergena koja takođe mogu ometati san. Savetuje se menjanje dušeka na svakih 10 godina, dok se dva puta godišnje preporučuje njegovo okretanje kako bi se izbelgo stvaranje neravnina. Kod izbora jastuka budite probirljivi pogotovo ukoliko spavate na boku jer Vam je u tom slučaju anatomski jastuk neophodan kao adekvatna potpora glave i vrata.

Izbor kvalitetnog jastuka i dušeka kao jedan od saveta za bolji san

Neka Vaša spavaća soba bude u umirujućim bojama.

Odaberite boju koja Vas najviše opušta i imajte u vidu da se plava, žuta i zelena smatraju “prijateljima” kvalitetnog sna.

Čitajte pre spavanja i i na taj način “umorite” mozak.

Čitanje pre spavanja je preporučljivo, ali obratite pažnju da to ne činite pod jakim svetlima. Slabije osvetljenje daje signal Vašem mozgu da luči melatonin, hormon koji pomaže san. Savet je da, ukoliko čitate pred spavanje, koristite sijalicu od 15 vati.


Mejling lista
Prijavite se na našu mejling listu (newsletter)
za najnovije ponude.

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.